Meni
Košarica

-15% na vsak dodatni izdelek | -20% na vsak dodatni izdelek, ob nakupu štirih izdelkov ali več

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine, www.nizjecene.si, so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
 

1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Prodajalca za stike z uporabniki.

2. NAČINI PLAČILA

Naročene izdelke lahko plačate na več načinov (izberete ob vnosu podatkov za oddajo naročila):

  • Plačilo Po predračunu
  • Plačilo S kreditno kartico
  • Plačilo s Pay-pal sistemom

Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. V primeru, da želite osebo presenetiti z darilom, ali plačati po predračunu, lahko v naročilu izberete po predračunu, pod komentar pa napišete, drug naslov oz. vaše želje.
Podjetje si pridržuje pravico do ponudbe specifičnih načinov plačila samo za zahtevano naročilo, t.j. samo načine, povezane z ustrezno bonitetno oceno zaradi varovanja našega kreditnega tveganja.

3. CENE

Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila (glej točko 4.). Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Popusti se ne seštevajo, razen, v kolikor je tako opredeljeno v akciji.

4. POSTOPEK NAKUPA

Izbira izdelka
Za nakup v naši spletni trgovini ni potrebno opraviti registracije. Na spletni strani so poleg izdelkov gumbi »Dodaj v košarico«. S klikom na gumb dodate izdelek v košarico.
Odstranitev izdelkov
Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz košarice, mora klikniti na koš za smeti, ki se nahaja desno od izdelka v košarici.
Oddaja naročila
Kupec zaključi svoje naročilo tako, da klikne na gumb zgoraj "Na blagajno" in v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec zaključi naročilo s klikom na gumb »Kupite sedaj«. Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, kupec prejme povratno e-sporočilo.


5. KUPOPRODAJNA POGODBA

Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Besedilo naročila lahko kupec natisne, saj do slednjega po zaključku procesa naročanja več ne bo mogel dostopati, prodajalec ga ne bo shranil. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena , ko je doseženo soglasje volj. Prodajalec upošteva označeno ceno, ki jo ima na spletni strani v trenutku potrošnikove oddaje naročila, ter da cene naknadno v svojem potrdilu naročila ne spreminja. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko potrošnik odda naročilo.

6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV, REKLAMACIJA, SKRITE NAPAKE, GARANCIJA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila izdelka. Rok za odstop začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago. Šteje se da je odstop pravočasen, če je poslan v tem roku. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila (obvestilo je lahko v fizični obliki – pošta na naslov: Partizanska cesta 77, 2000 Maribor ali poslano sporočilo na naš elektronski naslov: info@nizjecene.si) o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov. V kolikor ima izdelek pri opisu napisano, da zaradi okoliščin narave izdelka ni možno vrniti, potrošnik nima možnosti vračila. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. Obrazec za vračilo najdete na tej povezavi: Obrazec za vračilo izdelka  in pošljite na e-mail naslov  info@nizjecene.si.

Vračilo blaga se vrne na naslov Partizanska cesta 77, 2000 Maribor. V kolikor vam izdelek ne ustreza, ga lahko v roku 14 dni vrnete in dobite povrnjeno kupnino. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, vendar pa to še ne pomeni, da lahko na podlagi tega prodajalec zavrne potrošnikov zahtevek za vračilo denarja. Potrošnik vrne v skladu z  zakonodajo celoten znesek kupnine, pri čemer pa lahko nato podjetje, v primeru zmanjšane vrednosti vrnjenega blaga uveljavlja škodo, ki mu je bila povzročena in sicer preko sodnega postopka.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Kupec mora prodajalca obvestiti in podati natančen opis napake skupaj z reklamacijskim obrazcem na  info@nizjecene.si. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

7. DOSTAVA

Za pošiljanje blaga podjetje uporablja slovenske dostavne službe. Dostava je brezplačna za vse izdelke. Blago je izdano končnemu kupcu. Vse izdelke običajno dostavimo v kratkem časovnem roku od 10 do 12 delovnih dni. Izjemoma se rok dostave lahko podaljša zaradi logistične zamude pri odpremi izdelka od našega proizvajalca. Na naročilu, ki ste ga prejeli ob naročilu izdelka, je napisan predvideni datum dostave.

8. MNENJA UPORABNIKOV IN OCENE IZDELKOV

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Upravljavec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Upravljavca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij. Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Upravljavec dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Upravljavec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Upravljavca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Upravljavca.

9. ODGOVORNOST

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov ali rok dobave spremenijo tako hitro, da Upravljavec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Upravljavec ali Prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila. Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri GLS. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto, GLS kontaktno točko, v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj s GLS poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

10. PRITOŽBE, SPORI IN UPORABA PRAVA

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na podpora@nizjecene.si. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov podpora@nizjecene.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Upravljavcem, Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

11. VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga priložiti k odposlanemu izdelku.

12. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Prodajalec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Upravljavca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.nizjecene.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osem dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

13. KUPONI IN KODE KUPONOV

Prodajalec občasno objavi kodo kupona, ki jo lahko kupec koristi ob oddaji naročila. S kuponom, kupcu omogoči dodaten popust na celoten nakup ali na posamezne izdelke. Ob 1 naročilu je mogoče unovčiti samo 1 kupon. Popusti se ne seštevajo.

14. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi GLOBAL EUROZONE d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. GLOBAL EUROZONE d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Splošne pogoje poslovanja je  Prodajalec posodobil v Ljubljani, dne 8. 10. 2021.

Lastnik in upravljalec spletne trgovine z modnim tekstilom in drugim blagom NIZJE CENE, je podjetje GLOBAL EUROZONE d.o.o., s sedežem: Ulica gledališča BTC 2, 1000 Ljubljana, matična številka: 8664960000, davčna številka: SI 80327869. Podjetje je  vpisano v Okrožno sodišče Ljubljana.
Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti med prodajalcem NIZJE CENE in kupcem (naprej »stranka« - fizična ali pravna oseba, oziroma »potrošnik«) pri spletni prodaji blaga.